close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורסי חשבי שכר בכירים והנהלת חשבונות בצפון

מערכת שורשכו אב, תשעו30/08/2016

מקום טוב ללמוד בו הנהלת חשבונות! בצפון הארץ

תגיות:

מכללת אינטלקט אקדמון נמנית על המוסדות האקדמיים המוערכים והוותיקים באזור בצפון, ומציעה לתושבי האזור והעובדים בו מגוון הכשרות וקורסים מקצועיים. בין היתר, קורס חשבי שכר בכירים בצפון מוצע על ידי המכללה לעוסקים מורשים, בעלי תפקידים בארגונים שמעוסקים במשכורות וכספים, מנהלי חשבונות, חשבי שכר ופקידי שכר בעסקים וחברות. כמו כן, קורס הנהלת חשבונותמסוג 3 או מסוג 1+2 מוצע על ידי המכללה למי שרוצה לרכוש את הכלים, הידע והכישורים ההולמים על מנת להשתלב כמנהל חשבונות במשק. למידע על קורס מזכירה רפואית הקליקו כאן.

קורס הנהלת חשבונות מסוג 1+2

זהו קורס הנפרש על פני 320 שעות אקדמיות וכולל שורה ארוכה של נושאים בתחומי החישובים המסחריים, תורת המסחר והמשק, חשבונאות מעשית ממוחשבת, וחשבונאות פיננסית. בין היתר, הקורס עוסק במס ערך מוסף, משכורות נלווים וניכויים, מלאי, קופה, דוחות כספיים, קניות ומכירות טובין, מושגי יסוד בכלכלה, מלכ"ר, קבלנים, חשבונות מפעלים תעשייתיים, שותפויות, שטרות וכרטיסי אשראי, חישובי ריבית ועוד.

קורס הנהלת חשבונות מסוג 3

קורס זה שנפרש על פני 214 שעות אקדמיות מעמיק את הידיעות של מי שסיים את הקורס הקודם, ולמעשה מהווה את ההסמכה הגבוהה ביותר בתחום. על כן, הוא מתאים למי שרוצה להרחיב את סל הכישורים, המיומנויות והכלים העומד לרשותו, בין אם כדי למצוא תעסוקה בתחום או לצורך קידום מקצועי. הבוגרים נהנים מפתיחת דלתות לתפקידים בכירים, אחראיים ומתגמלים יותר, ומסיכויים משופרים להשתלב בתפקיד מנהל חשבונות בכיר בחברות מוסדיות, פרטיות וממשלתיות, ולמעשה בכל ארגון. יש לציין כי אל הקורס מתקבל רק מי שסיים 12 שנות לימוד במערכת החינוך, סיים את קורס הנהלת חשבונות מסוג 1+2 ועבר ריאיון במכללת אינטלקט אקדמון. כמו כן, התעודה תינתן לבוגרים שעמדו בכל דרישות הקורס, לרבות בחינה עיונית, פרויקט גמר ממוחשב ובחינה פנימית בחשבונאות מעשית בפיקוח משרד הכלכלה.

קורס חשבי שכר בכירים

קורס חשב שכר בכיר בצפון אינו דורש כל תעודה אלא שליטה בסיסית ביישומי המחשב. הקורס עצמו נפרש על פני 154 שעות אקדמיות ועוסק בין היתר באתיקה, תנאים סוציאליים, משכורות, מערכות ממוחשבות, עדכונים ושינויים – והכול בהקשר לעבודתם של חשבי שכר. יש לציין כי מסיימי הקורס זוכים לתעודה מטעם לשכת רואי החשבון, מכללת אינטלקט אקדמון ומשרד הכלכלה, וכדי לגשת לבחינות שמעבירה הלשכה חובה להיות בעל 12 שנות לימוד במערכת החינוך.

לפרטים נוספים, פנו אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה